Europa 2016

20 mei 2016 - Etna, Italië

Vandaag voor het eerst wat tekst op onze reisblog. Gek genoeg komen we er bijna niet aan toe (ook door weinig/slechte wifi). Laatste dag op het mooie Sicilië en morgen naar het vaste land. We reizen in een heel relaxed tempo omdat we zelf tot rust willen komen en voor Julius en Semme. De ochtend besteden we vaak alleen maar aan wassen, ontbijten en euh...geen idee maar de tijd vliegt voorbij en genieten volop! Volgende keer meer tekst, nu eerst tijd voor een espresso in t dorp.

1. Esther:
    20 mei 2016
    Ha lieve Em en Matt, wat ziet jullie reis er waanzinnig uit!! Wij herkennen veel van Sicilië ooooh wat is het daar heerlijk! Leuk om wat kiekjes te zien van jullie vrije vogels. Dikke kus van ons!
  2. Xantha:
    20 mei 2016
    Hee jongens !!
    Wauw!! Wat ziet het er heerlijk uit!!
    En wat heel erg leuk om mijn kleine vriendje en vriendinnetje weer te zien ❤️❤️
    Een kleine tip voor jullie, het Kresje heeft een nieuwe eigenaar...
    Maar dat hebben jullie vast al gehoord?
    Speelinn heeft ons over genomen .
    Ik hoop natuurlijk dat jullie gezellig bij ons in de buurt komen wonen?En anders kom ik lekker een cappuccino drinken, jullie weten nu hoe die moet smaken
    Nou lieve mensen, ik hoop dat jullie al wat meer relaxed zijn
    Dikke kus, veel liefs en ik kijk uit naar het volgende foto verhaal !
  3. Rob Valewink:
    22 mei 2016
    Wat een heerlijke ontspannen reis, leuke fotos.
    veel liefs uit een regenachtig Nijkerk
  4. Marcel Christoffel:
    24 mei 2016
    Oooooh dat ziet er heerlijk uit en wat worden ze groot zeg!!! Enjoy lieverds!
  5. Marijke:
    28 mei 2016
    Wat een boel handige spulletjes passen er in zo'n campertje! Lijkt me nog wat frisjes deze Mediterranée, maar wel lekker stil! Semme is al een heel kind op een schommel geworden, het gaat steeds sneller. Handig, benzine op; in Frankrijk is geen benzine meer te krijgen, dan gaat het vanzelf. In Amsterdam is het eindelijk voorjaar, met mezen in het vogelhuisje. Fijne reis!