Nieuw huis !

24 juli 2016 - Casteide-Candau, Frankrijk

Einde is langzaam in zicht.. want per 1 september hebben we voor 12 maanden een huurwoning aan de Spadinalaan in Amsterdam, locatie oude Shellgebouw naast Eye. Even wat anders, 4 hoog en uitzicht IJ. Dan kunnen we de locatie waar we echt weer gaan kopen nog even uit stellen ;-)  Na Kroatie zijn we in Slovenie, Oostenrijk, weer Italie, Frankrijk geweest. Morgen naar Noord Spanje, St Sebastian en Bilbao. Plezier met plaatjes kijken..   x Matt&Em&Julius&Semme

1. Anton de Ruiter:
    24 juli 2016
    Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben. Leuk dat jullie alvast een woning hebben. Wellicht willen jullie daar heel niet meer weg omdat het uitzicht zo mooi is.
    Hartelijke groet vanuit Den Haag en tot horens of ziens. Knuffels voor Julius en Semme
    Anton
  2. Rob Valewink:
    24 juli 2016
    wij kijken met plezier naar de foto's, naar de mooie vakantieplekjes.
    Het groeiproces van Semme is goed te volgen.
    groetjes van ons.
  3. Marcel Christoffel:
    26 juli 2016
    Te gek zeg! Leuk om de kleintjes te zien groeien, briljant! En ik benieuwd naar het huis hoor guys! Be safe! X